کل قضیه همینه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینکه چقدر استفاده از System Memory نسبت به Dedicated Memory باعث افت در کارایی میشه (یا اصلا میشه یا خیر!) بستگی به نوع برنامه نویسی داره. اگه اطلاعاتی که در محاسبات Vector ها نیاز داریم رو در System Memory ذخیره کنیم به خاطر وجود Latency بالا شدیدا کاهش Performance رو احساس می کنیم، حتی به فرض اینکه در TLB Trash هم نداشته باشیم.
یکی از ضعف های بازی CRYSIS همین استفاده زیاد از System Memory بود، که باعث می شد کارایی پایین بیاد و نیاز به سخت افزارهای قوی تر احساس بشه.
در حالی که در CRYSIS Warhead استفاده بهینه تر از System Memory در کنار Dedicated Memory باعث شد کارایی به میزان قابل توجهی نسبت به CRYSIS بالاتر بره، با وجود اینکه حجم Texture ها و جزئیاتشون نسبت به قبل بیشتر هم شده بود. طوری که عاملی که قبلا باعث کاهش Performance شده بود تبدیل شد به مهمترین دلیل افزایش Performance.
چیزی که مهمه اینه که برنامه نویس حرفه ای از وجود Drawback های استفاده از System Memory دقیقا اطلاع داره، و هر وقت نیاز داره از System Memory استفاده کنه دقیقا با آگاهی نسبت به این قضیه طوری برنامه نویسی می کنه که وجود این مشکلات مانعی در Performance نباشند. (این مسئله خودش یک هنر هست!)






پاسخ با نقل قول
Bookmarks