وحيد جان اصلا تخصص Asus مانيتور نيست عزيز. قيمتهاشم خيلي بالاست.
مي شه بگي بر چه اساسي ميگي مانيتور فقط Asus ؟!!!
کاربر شهرسختافزار
وحيد جان اصلا تخصص Asus مانيتور نيست عزيز. قيمتهاشم خيلي بالاست.
مي شه بگي بر چه اساسي ميگي مانيتور فقط Asus ؟!!!
Mahdi8063 (22-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks