برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
این تصویر که در پست عماد جان خیلی شباهت به تصویر بالا داره
گفتم حالا یک توضیح بدم برای دوستان که این قسمت به چه شکل و پست اول تایپینگم که ویرایش شده هم تا حدودی کامل بشه
memory controller : بخش حافظه گرافیکی اون که حافظه GDDR قرار میگره .
قسمت های سبز رنگ راست InterFace ها هم که بدون شک بخش ورودی خروجی اون
قسمت fixed-function هم که کاملا مشخص جایی که texture sampling وجود داره و کارهای چون trilinear , texture decompression , anisotropic filtering در او بخش
texture logic : فعلا نمیدونم کار اصلی چی ولی فکر کنم بخش سایه زنی - پیسکل برداری و ... مال این بخش باشه)
ادامه دارد ....
پست اول ویرایش شده حتما بخونید !!!!!!!!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks