شاید شهرداری اجازه بده در یک مسیر فقط از درشکه استفاده بشه، معنیش این نیست که درشکه از بنز جلوتره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درباره پردازش Cloud و ... برای بازیهای 4K هم باید گفت 99.999 درصد مردم دنیا همچین پهنای باندی ندارند (4K Lossless بدون فشرده سازی برای 120 هرتز بیشتر از 20 گیگابیت در ثانیه پهنای باند نیاز داره) در حالی که بهترین سرویس هایی که مردم دنیا می تونند داشته باشند حدود 100 تا 150 مگابیت در ثانیه است یعنی 200 برابر کند تر و اصلا زیرساخت های اینترنت هیچ جای دنیا برای همچین چیزی حتی تا دهه بعد هم آماده نخواهد بود. گیمینگ High-end یعنی رزولوشن 4K و بالاترین تنظیمات و AA و تسلیشن و انتظار 120 فریم در 120 هزتر و .. ، که قطعا نمیشه توی سرور رندر کرد و ویدیو رو با H264 کد کرد که حجمش بیاد پایین و همه اون افکت ها توی فشرده سازی نابود بشه تا بتونیم بگیم با کلود بازی می کنیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید پردازش بازیها در کلود چیز مهمی است و آینده صنعت بازی هم در همین زمینه است ولی در آینده نزدیک به هیچ وجه بازار High-end نخواهد داشت.
خلاصه تفاوت در استاندارد هاست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks