والا خیلی ها هستن ، این مدارک که خوبه ، تو 100 جا برتری مطلق AMD (از لحاظ قدرت نه هزینه) رو میبینن اما بازم دور Nvidia میگردن . آدم تعجب میکنه
قطعا میشه گفت که اون سایت چینی بدون درایور منتل این تست رو انجام داده که اگه اینو در نظر بگیریم ، قدرت شون اصلا قابل قیاس نخواهد بود (با همین دایرکت ایکس هم مثل همیشه فقط کمتر از 10 درصد ازش قویتره)
درباره ی مصرف بیشتر هم فقط در صورتی 60 وات بیشتره که هر دو تو فول لود باشن اونم طبق چیزی که گفته شد به مدت بسیار طولانی باشه که راحت میشه این مصرف بیشتر 60 وات رو با یه پاور با برند عالی از سری OC (اگه تیتانیوم باشه که عالی میشه) کاهش داد . درباره ی حرارت بیشتر تا گیگا هست ، غمی نیست ، مخصوصا که AMD رک و پوس کنده اومد از خنک کننده ی مایع استفاده کرد ، با خنک کننده ی اختصاصی مایع گیگا که ابر قدرتمندترین خنک کننده های بادی و حتی مایع هم بهش نمیرسن






پاسخ با نقل قول

Bookmarks