امیر حسین جان با این دم و دستگاهی که من می بینم اگه کارت 5200 هم باشه تا یک گیگاهرتز هم اورکلاک میشه !
(شوخی) - سپاس
Administrator
امیر حسین جان با این دم و دستگاهی که من می بینم اگه کارت 5200 هم باشه تا یک گیگاهرتز هم اورکلاک میشه !
(شوخی) - سپاس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks