این سری دیگه شرکت amd با برنامه ریزی درست فکر کنم بازار کارت گرافیک رو به دست بگیره.
این سری دیگه شرکت amd با برنامه ریزی درست فکر کنم بازار کارت گرافیک رو به دست بگیره.
مشخصا نمیشه با چند حرکت مقطعی موفقیت یک شرکت رو تضمین کرد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط trance برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید صبر کرد و دید ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HamidFULL (11-01-08)
هر کی از دوستان بنچ مارکی داره بزاره .خود شرکت AMD قبل از عرضه این گرافیک وعده وعید های زیادی داه بود در مورد کارایی فوق العاده این کارتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks