خیلی عالی بود و عجیب شاید به دلیل کمبود چیپ رم بوده . چون برای هر دو شرکت ATI/NVIDIA گرافیک تولید میکنه . ممکنه اشتباه تو مونتاژ هم باشه . ولی جالب بود
خیلی عالی بود و عجیب شاید به دلیل کمبود چیپ رم بوده . چون برای هر دو شرکت ATI/NVIDIA گرافیک تولید میکنه . ممکنه اشتباه تو مونتاژ هم باشه . ولی جالب بود
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks