به خاطر ضریب حافظه است
کاربر شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Musketeer™ Pro برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی چی مگر DDR3 و DDR2 نبودند که فرکانس ضرب در 2 میشد و فرکانس نهایی بدست میامد ولی این که اینطور نیست ؟؟؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
نتایج این رکرد شکن جدید با برند
Sapphire
Crysis
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Cod 4
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Call of Juarez
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Knights of the Sea
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3D Marks 06 Pro
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3D Marks Vantage
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته تست 3D Marks 06 و Vantage در حالت اور کلاک انجام شده ! که در 3D Marks 06 در حالت معمولی 16000 امتیاز در حالت Default کثب کرده !و عکس از خود کارت :
سیستم مورد آزمایش :
CPU: Intel Q9450 Core 2 Quad 333x8
Mainboard:Gigabyte X48-DQ6
RAM: Mushkin XP2 Redline 8000 2 x 2GB 5-5-5-12
Power:Mushkin 800w Modular Power Supply
HDD: 1 x Seagate 1TB SATA
Windows:Windows Vista Ultimate Edition
کارت های مقایسه شده با این محصول :
2x HD 4870s in CrossFire
Sapphire HD 4870
Palit 9800 GX2
XFX GTX 280
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اندازه ی کارت خیلی بزرگتر از کارت های معمولیه و در کیس های معمولی جا نمیشه ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با توجه به اندازه ی بزگتر و کارایی کمتر در بعضی موارد خرید 2 عدد کارت 4870 بهتر از یک 4870x2 میباشد !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و اگر 4870x2 را بخریم و در آینده قصد ارتقاء کارت گرافیک را داشته باشیم با این کارت نمیشه ! به دلیل اینکه در اکثر تست هایی که گرفته شده 2 تا 4870x2 ضعیف تر از 2تا 4870 کراس فایر عمل کردنند به نظر من دلیل این میتونه نا سازگاری نرم افزار با 4 تا هسته ی گرافیکی باشه ! و کانکتور برق این کارت 1 عدد 6پین و 1 عدد 8پین هست که اگر پاور شما فاقد این کابل ها باشد کارایی کمتری میگیرید ! ولی 2 تا 4870 نیاز به کابل 6 پین دارد و اگر کراس فایر باشد به 4 تا 6 پین نیاز دارد ! که اکثر پاور های 600 به بالا از 4 تا 6 پین بر خوردارند ! ولی پاور با چند تا 8 پین 1000 به بالا برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منبع
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Overclocker در تاریخ 14-08-08 انجام شده است
K A S R A (18-08-08)
بازم دسته گل جدید ATI این بار Quad CrossFire X با 4870 X2 ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم تست :
CPU : Intel Core 2 Extreme QX9770
-------------------------------------------------------------------------------------
MOBO : EVGA nForce 790i Ultra SLI motherboard (for GeForce cards)
MOBO : ASUS P5E3 Premium WiFi AP Edition (for Radeon cards)
RAM : 4GB OCZ DDR3 @ 1333MHz
-------------------------------------------------------------------------------------
VGA : GeForce GTX 280
VGA : GeForce GTX 260
VGA : GeForce 9800 GTX+ SLI
Driver Ver : ForceWare 177.83
-------------------------------------------------------------------------------------
VGA : AMD Radeon HD 4850
VGA : AMD Radeon HD 4870
Driver Ver : Catalyst 8.7
-------------------------------------------------------------------------------------
VGA : AMD Radeon HD 4870 X2
Driver Ver : Catalyst 8.8 beta
-------------------------------------------------------------------------------------
HARD : 300GB Western Digital Caviar SE
-------------------------------------------------------------------------------------
Windows Vista Ultimate 64-bit w/Service Pack 1
-------------------------------------------------------------------------------------
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر حال یه همچین کارتی مصرفشم طبیعتا بالاست ... هر چند بازم به پای GX2 نمیرسه ...
چند نکته مهم :
4870 X2 در حدود 30% قویتر از محصول قدرتمند nVIDIA یعنی GTX 280 هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این کارت :
4870X2 is most definitely the fastest single graphics card on the planet
توی تستای انجام شده کارایی 4870x2 با SLI GTX 260 تقریبا برابره ولی از نظر قیمت حدود 500$ اختلاف قیمتی وجود داره .
با توجه به درخشش 4870 X2 در رزولوشن 2560x1600 حرف اول و آخر رو 4870 x2 با 2G حافظه DDR5 می زنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ATI با این محصول دوباره به صدر بازار کارت گرافیک رفت .
درایور جدید ATI هنوز برای Crisys بهینه سازی نشده .
هر چند که نمیشه از ویژگی PhysX مربوط به کارتهای سری GTX 200 از nVIDIA چشم پوشی کرد اما این ویژگی تا حدودی لمس ناپذير، غیر مرئیست (intangible )
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سخن آخر :
طراحی زیبای بدنه کارت به همراه قیمت مناسب و کارایی فوق العاده ای که این محصول داره و همینطور درایور های بهینه شده ATI با اکثر بازیها هیچ نقصی برای این کارت باقی نمیذاره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Friends Will keep you Dry
mamad64 (20-08-08), Mehdi_Full (20-08-08), Merlin360 (21-08-08), Overclocker (20-08-08)
کاربر شهرسختافزار
یکی نیست جواب اینو بده ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hossein_OC برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks