دوست عزیز تا اونجا که من فهمیدم عینکهای پلارایز از روشی بغیر از روش Shutter Glasses که کیت NVIDIA هم نوعی از انهاست استفاده میکنند. بنابراین عدم ساپرت به نوع عینک بر نمیگردد بلکه به تفاوت تکنولوزی بر میگردد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Computex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و نکته دیگر درایور NVIDIA از عینک های Polarized هم پشتیبانی میگند ولی متاسفانه این پشتیبانی را تنها بعد از انکه وجود مانیتورهای Zallman را بر روی سیستم تشخیص داد فعال میکند مگر آنکه از درایورهای قدیمی زمانی که فقط XP بود استفاده کنید.
دلیل هم آن است بعد از آنکه NVIDIA عینک های خودش را تولید کرد پشتیبانی از عینکهای Polarized را قطع کرد که در این میان شرکت Zallman حاظر شد برای حفظ این پشتیبانی برای مانیتورهای این شرکت به NVIDIA باج سبیل و حق حساب پرداخت کند.
Bookmarks