سلام به همه دوستان
یه چهارکاره برای انجام کارهای روزمره در یک دفتر خدمات کامپیوتری میخوام تهیه کنم.
چیزایی که برام مهمه:
دورو زدن
سرعت نسبتا خوب
کیفیت نسبتا خوب

بودجه هم تا 1 میلیون تومن!
خودم قبلا پرینترHP LaserJet M1536DNF Multifunction Laser Printer


مد نظرم بود،اما وقتی به بازار مراجعه کردم یه سری از اچ پی بد میگفتن(البته از چندکاره هاش)!الانم پرینتر
Canon i-SENSYS MF4870dn Multifunction Laser Printer مد نظرمه!حالا لطفا شماهم راهنماییم کنید!



کدوم بهتره؟!
مدل دیگه هست که پیشنهاد بدید؟