@nima_hlممنون از کمکتون، بنظرتون من با یه پاور 600 یا 700 اگر در آینده بخوام از چیپست x99 استفاده کنم به هیچ مشکلی بر نمیخورم؟ نیازی هست که پاور gold باشه و اینکه gtx 750 pci-e 3 هست اما مادر برد من pci-e 2 هست، مشکلی نداره؟
کاربر شهرسختافزار
@nima_hlممنون از کمکتون، بنظرتون من با یه پاور 600 یا 700 اگر در آینده بخوام از چیپست x99 استفاده کنم به هیچ مشکلی بر نمیخورم؟ نیازی هست که پاور gold باشه و اینکه gtx 750 pci-e 3 هست اما مادر برد من pci-e 2 هست، مشکلی نداره؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks