فن های خود کیس هم خیلی خیلی سایلنت هستند و کم مصرف اگر روی کل جا فن ها پر بشه با فن های کولر مستر 40 وات هم نمیشه !!!
و صداش هم به اندازه این هست که کل صدای اطراف بخوابه تا بتونی صدای فن هارو بشنوی !
درب سمت چپ کیس هم اینی که توی تصویر بالا بود نیست !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks