Mohammad70 عزیز بی نهایت سپاسگذارم!! در حال حاضر یک سیگیت 7200.12 نو و آکبند دارم که فعلا روش ویندوز ریختم
پس به نظر شما و دیگر دوستان اگر وسترن آبی تهیه کنم افت سرعتی که الان بخاطر اتصال هارد گرین در کنار سیگیت دارم رفع خواهد شد درسته؟
کاربر شهرسختافزار
Mohammad70 عزیز بی نهایت سپاسگذارم!! در حال حاضر یک سیگیت 7200.12 نو و آکبند دارم که فعلا روش ویندوز ریختم
پس به نظر شما و دیگر دوستان اگر وسترن آبی تهیه کنم افت سرعتی که الان بخاطر اتصال هارد گرین در کنار سیگیت دارم رفع خواهد شد درسته؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks