برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™ D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من وقتی رفتم هارد بخرم سه برند موجود بود !!! مکستور ... سیگیت و هیتاچی

از مکستور که دیگه زده شدم ... مثل ... ریخته تو بازار
هیتاچی بود گارانتی درست و حسابی نداشت ... یعنی اصلا گارانتی نداشت
این بود که رفتم سیگیت خریدم که از خریدش هم کاملا راضیم و نیز دارای 2 سال گارانتی دیجیتال هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

وحيد جان سيگيت و مكستور مال يه شركتن.يعني جفتش سيگيت.فقط هارد هاي سيگيت نوع مرغوبتر مكستورن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید