سلام اقا امید ببخشید، در فروم همسایه هارد 2 سیگیت تولید 2012 رو قیمت 220 دادن، به نظرتون بخرم یا نه؟ یعنی قبل از 2014 خوب نیست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بلک دست دوم 1 ترا 160 خوبه؟
و سوال اخر سیگیت باراکودا یا توشیبا P300 ؟







Bookmarks