بدون شك اينترنال بهترين انتخابه
کاربر شهرسختافزار
سلام
دوستان من یه هارد 3ترا بایت میخوام برای ارشیو حالا موندم اکسترنال بگیرم یا اینترنال
روی خود pc2تا هارد دارم 1tb segateو 2tb wd green که هارد گرینه احتمالا داره مرخص میشه
بیشتر عمر هارد برام مهمه
اکسترنال بهتره نه؟
توی روز شاید یبار روشنش کنم یا بیشتر شایدم اصلا روشن نکنم
کاربر شهرسختافزار
بدون شك اينترنال بهترين انتخابه
*MoJtAbA* (05-03-14), mehrdad_ab (05-03-14), nima_hl (05-03-14)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrdad092000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هارهای گرین اگر برای آرشیو استفاده شوند ( روی آنها سیستم عامل نصب نشود ) معمولا عمر بسیار طولانی خواهند داشت
به چه دلیل گمان میکنید هاردتون داره مرخص میشه ؟
در مورد انتخاب اینترنال و اکسترنال بودن هارد آرشیوتون هم با آرش موافقم
اگر پاور سیستمتون خوبه و نیاز به جابجائی هارد ندارید بنظرم اینترنال مطمئن تره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (05-03-14), life24 (05-03-14), mehrdad_ab (05-03-14), STUXNET (05-03-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks