شما اگر بخوای رم تهیه کنی . باید دو تا ماجول 4 گیگ باس 1600 بگیری . رم فعلی شما روی 1066 کار میکنه .
OMID REPAIR CENTER تعمیرات پاور-لپتاپ -تبلت خریدار قطعات معیوب فروش انواع بایوس های لپتاپ و نقشه تعمیرات --------
hamidm69 (19-05-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks