من به گیرنده دیجیتال زدم و شناسایی کرده.اپیسر نسبت به قیمتش خوبه گارانتیش هم خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من به گیرنده دیجیتال زدم و شناسایی کرده.اپیسر نسبت به قیمتش خوبه گارانتیش هم خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
خیلی متشکرم از شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Arshan935 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام ، میشه علتش رو بپرسم ؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omid2ss برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واقعیتش سفارش CRUZER GLIDE CZ60 رو کنسل کردم و این مدل apacer رو خریدم . اما میتونم کنسل کنم چون تاریخ تحویل واسه 18 فروردین هست
ولی خب شما اگه میشه علتش رو بگید
این مشخصات apacer ah335 هست که از usb 3.1 gen1 هم پشتیبانی میکنه مثل اینکه :
AH355 USB 3.1 Gen 1 Flash Drive | Apacer | 宇瞻科技
Speed Racer (30-03-18)
امیر جان سن دیسک با کیفیت ترین فلش مموری ها رو تولید می کنه و انقدر با کیفیت بوده که وسترن دیجیتال اونو خرید. بنابراین جناب امید به کیفیت و طول عمر فلش مموری توجه کرده. تو لیست بهترین فلش مموری های جهان apacer جایگاهی نداره و معمولا دو تا سن دیسک همیشه بینشون هست. مثلا همین سن دیسک ولی Z80.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amir2121 (31-03-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks