مدل 32 گیگش را دارم و بله راضی هستم . دو تا دارم از این مدلبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل 32 گیگش را دارم و بله راضی هستم . دو تا دارم از این مدلبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amir2121 (29-03-18)
کاربر شهرسختافزار
خیلی متشکرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سوال آخرم این هست که تاحالا تونستید باحاش از طریق دستگاه دیجیتال برنامه ضبط کنید ؟ یا مثلا پخش آهنگ در ماشین
منظورم این هست که توسط تلویزیون ، پخش موزیک و ... این فلش مموری شناسایی میشه ؟
و اینکه الان دارم از فروشگاه اینترنتی سفارش میدم ، شما apacer 355 رو ترجیح میدید با گارانتی متین یا CRUZER GLIDE CZ60 با گارانتی ثمین ؟
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من یک فلش 8 گیگ بدون استفاده داشتم و زدم برای ضبط کردن فیلم به تلویزیون ولی به هیچ عنوان شناسایی نمی کرد. و پیگیری کردم دیدم تو مشخصات تلویزیون نوشته فقط از هاردهای 500 گیگ به بالا پشتیبانی می کنه و من هم دیدم خوب نمی شه. ولی یک روز به طور اتفاقی فلش 16 گیگی که تو ماشین باهاش آهنگ گوش می کردم رو آوردم و خالی کردم و فرمت کردم زدم به تلویزیون و دیدم که شناسایی می کنه و بعد رفتم یک فلش 16 گیگ برای این کار خریدم چون خودش هم 4 گیگ حافظه داخلی داره که رو هم 20 گیگ می شه که برای من کافیه.
64 گیگ رو که حتما شناسایی می کنه. فقط اینکه بزار همیشه روی تلویزیون بمونه و نهایتا هر یک ساعت و نیم خاموش کن تا سرد بشه تا عمرش کم نشه چون خیلی داغ می کنه موقع ضبط یا پخش فیلم. برندش هم فرقی نمی کنه
آخرین ویرایش توسط Speed Racer در تاریخ 30-03-18 انجام شده است
amir2121 (30-03-18)
من به گیرنده دیجیتال زدم و شناسایی کرده.اپیسر نسبت به قیمتش خوبه گارانتیش هم خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
خیلی متشکرم از شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Arshan935 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام ، میشه علتش رو بپرسم ؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omid2ss برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واقعیتش سفارش CRUZER GLIDE CZ60 رو کنسل کردم و این مدل apacer رو خریدم . اما میتونم کنسل کنم چون تاریخ تحویل واسه 18 فروردین هست
ولی خب شما اگه میشه علتش رو بگید
این مشخصات apacer ah335 هست که از usb 3.1 gen1 هم پشتیبانی میکنه مثل اینکه :
AH355 USB 3.1 Gen 1 Flash Drive | Apacer | 宇瞻科技
Speed Racer (30-03-18)
امیر جان سن دیسک با کیفیت ترین فلش مموری ها رو تولید می کنه و انقدر با کیفیت بوده که وسترن دیجیتال اونو خرید. بنابراین جناب امید به کیفیت و طول عمر فلش مموری توجه کرده. تو لیست بهترین فلش مموری های جهان apacer جایگاهی نداره و معمولا دو تا سن دیسک همیشه بینشون هست. مثلا همین سن دیسک ولی Z80.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amir2121 (31-03-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks