sapphire همیشه پرفروشترین بوده چون فقط روی amd کار میکنه و البته قیمتش هم تقریبا قابله قبوله.
پیشنهاد من بینه powercooler و msi است.
سلام دوستان عزیز
من چند لینک قرار میدم
شما بگید توی این شرایط با این قیمت ها از کدوم برند استقبال بهتری شده و اینکه در سری 6000 بهتر هست
لطفا میزان پاور مصرفی هم بگید..با تشکر فراوان از تک تک دوستان
http://www.newegg.co...N82E16814131394 پاور کالر
http://www.newegg.co...N82E16814125371 گیگابایت
http://www.newegg.co...N82E16814127581 ام اس آی
http://www.newegg.co...N82E16814102916 ساپفایر
مورد استفاده گیم و تا حدوده کمی ویرایش تصویر...نه در حد حرفه ای
این قطعه رو تصمیم دارم از خارجه بگیرم.....لطفا کمک کنید
همه با هم ایران را به اووووووووووووووج برســــانیم
کاربر شهرسختافزار
sapphire همیشه پرفروشترین بوده چون فقط روی amd کار میکنه و البته قیمتش هم تقریبا قابله قبوله.
پیشنهاد من بینه powercooler و msi است.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks