به خاطر دماش بهتره همون مدل 30 تومنی دیپ کول رو بگیری . یا خمیر سلیکون بزنی و یک فن نزدیکش وصل کنی
*MoJtAbA* (10-06-14), SajjadKhati (10-06-14)
پستم رو کامل نخوندی گل پسر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SajjadKhati (10-06-14)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین کارایی که اوستا امید و نیما گفتن رو انجام بده ، اگه درس نشد ، بجا خرید فن ، برو یه کارت دست دوم سری بالاتر بخر دیگهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jafar5 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
jafar5 (11-06-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks