من که فکر نميکنم توليد واقعی ژاپن داشته باشيم ،حتی همون MADE IN JAPAN هم در حقيقت جنس درجه 1 يکی ديگر از کشورهای جنوب شرقی هستند...
دوستان در رابطه با lcd فيليپس کسی اطلاعاتی داره؟ قبل ها يک تی وی معمولی فيليپس ديده بودم که حتی از سونی هم بيشتر به دلم نشسته بود ولی در مورد lcd های داخل ايرانش خبری ندارم
چه اطلاعاتي مي خواين عزيز؟ توي تهران در خيابان جمهوري ريخته. رتبه خوبي هم توي اينترنت داره.