خب اگه کنتراست رو معیار سنجش قرار ندم چی رو قرار بدم؟ اول تو فکر رزولوشن تصویر بودم میخواستم یه مانیتور فول اچ دی 22 اینچ بگیریم این مانیتور http://www.rayansaba.com/index.php?productID=5520 که تو یکی از تاپیک ها دیدم یکی از بچه ها حرف جالبی زده بود که تو رزولوشن 1080*1920 نوشته ها خیلی کوچیک میشه فاصله من هم با مانیتور خیلی زیاده حدود 1 متر شایدم بیشتر راه حلی برای این مشکل هست؟