دوستان

نظرتون در مورد مانیتور سامسونگ SyncMaster P22500 چی هست
به نظر من نسبت به قیمتی که داره عالیه...برای چه کاری می خواهید؟؟؟به نظر من تو وب و کار با متن بسیار عالیه برای بازی و اینام که من اهلش نیستم مشخصاً باید کارتی داشته باشید که بتونه تا گرافیک بالا تصویر خوب براتون بده