کسی از بچه های خبری از ورود کارت گرافیک سری 5800 ati داره؟(بازار ایران)
جای سراغ دارین که سری 5870 یا 5850 امده باشه؟قیمت ها چنده اگه امده؟
کاربر شهرسختافزار
مهندس عزیز آقای حسینی قرار بود بیاره برند گیگا هست
www.lioncomputer.ir
موفق باشید
Trance (06-10-09)
کاربر شهرسختافزار
Trance عزیز
یکم صبر کنی همه چیز حله
بعد ازگیگا
پای ایسوس هم باز میشه
بعد هم msi
و xfx
خلاصه صبر کنی هم ارزون تر میگیری هم تنوع زیادتر میشه.
مثلا کارتهای ایسوس فعلا از همه سر تر هستن.با نرم افزار عالی تغییر ولتاژبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
Trance (06-10-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks