سلام دوستان من یه کارت Gt630 با رم 2گیگ گرفتم میخواستم بدونم این کارت میتونه بازی های جدید رو اجرا کنه با حدا کثر کیفیت .این هم رزولیشن مانیتورم 900*1400
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان من یه کارت Gt630 با رم 2گیگ گرفتم میخواستم بدونم این کارت میتونه بازی های جدید رو اجرا کنه با حدا کثر کیفیت .این هم رزولیشن مانیتورم 900*1400
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز حداکثر کیفیت رو که خیلی از کارتها نمیتونن اجرا کنن ولی با کیفیت مطلوب فکر کنم بتونه خیلی از بازیهارو اجرا کنه
Amir.Lovely76 (22-07-13)
کاربر شهرسختافزار
با اين رزوليشيني كه فرموديد فقط Gtx 560 ميتونه ساپورت كنه
*MoJtAbA* (19-08-13), Amir.Lovely76 (22-07-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks