لایسنس لازم نیست برای ویندوز .فقط اینترنت سکوریتی تهیه کنید . F-SECURE حدود 32-33 هست لیسانس 1 یکسالشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TechRadar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks