خلاصه بعد از یک ماه از ارسال به گارانتی آخر سر دیروز بورد رسید دستم
یک هفته بعد از ارسال بورد زنگ زدم شرکت ویستا(بخش وضعیت قطعه) گفتن بورد شما تعمیریه و یکی دو روز پتعمیرش طول میکشه
بعد چند روز تماس گرفتم همون قسمت جواب این شد که بورد تعمیر شده و آماده ارساله ولی مشکل بورد رو که پرسیدم(سوختگی، شکستگی و...) متصدی اون بخش گفت چیزی نمیدونم بخش شهرستان رو بگیرید برای پیگیری ارسالش
بعد چند روز تماس مکرر آخر سر متصدی این قسمت جواب داد به تلفن و گفت آماده بشه واسه ارسال باهاتون تماس میگیریم
حدود 7 روز بعد خودم زنگ زدم گفت آمادست هزینش رو واریز کنید تا بفرستیم براتون
مشکل بورد رو پرسیدم گفت آپدیت بایوس کردیم مشکل حل شده!
یه برگه به عنوان توضیح همراه مادربورد فرستاده بودم که توش نوشته بودم بورد رو آپدیت کردم، گفتم بنده خودم آپدیت کرده بودم ایشون گفتن بنده هم اطلاع ندارم ولی همه مشکلات برد حل شده!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دیروز بعد از نصب روس سیستمم خلاصه کنم آش همون آش بود و کاسه همون کاسه
یک جایی یه تفاوتی کرده بود که اگر نکرده بود هم اهمیتی نداشت
پشیمون شدم از ارسال به گارانتی






پاسخ با نقل قول
Bookmarks