سلام دوست عزیز شما راه هایی که دوستان فرمودند را تست کنید اگه جواب نداد اطلاع بدید ویک عکس با کیفیت بذارید تا بیشتر راهنماییتون کنیم موفق باشید
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست عزیز شما راه هایی که دوستان فرمودند را تست کنید اگه جواب نداد اطلاع بدید ویک عکس با کیفیت بذارید تا بیشتر راهنماییتون کنیم موفق باشید
کاربر شهرسختافزار
با سلام به دوست عزیز ممنون که پاسخ سولم رو دادیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tamirat91 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکل از زمانی شروع شد که یه دفعه برق رفت و از اون موقع این مشکل به وجود اومده
سیستم رو تا حد ممکن با کمترین قطعات و سیم روشن کردم ولی بازم روی لوگوی مادر برد گیر میکنه
حتی با کیبرد USB PS2 هم سیستم رو روشن کردم
تمتمی قطعات رو هم تا حد ممکن با سیستم دوستم تست گرفتم که مطین شدم رسیدم به مادر برد
حالا تو اینجا نمیدونم که چکار کنم الان هم دارم از سیستم رفیقم دارم استفاده میکنم که خیلی شرمندش شدم
ممنون که بیشتر راهنمایییم کنید
من حدس میزنم که مادر برد اتصالی کرده اشه که همه جای مادر برد رو گشتم به هیچ چیز مشکوکی نرسیدم
ممنون
tamirat91 (26-08-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks