البته راننده ای که بخواد Tuning انجام بده باید از مکانیک سر دربیاره برادر!من از قطعات ماشین زیاد سر در نمیارم.ولی راننده خوبی هستم.پس نیاز به یه ماشین خیلی خوب دارم.
رانندگی و علم مکانیک تقریبا جدا هستند.نه؟
OC کردن یک قطعه را میشه به تیونیگ ماشین تشبیه کرد.
شما هرچقدر هم راننده خوبی باشین برای اینکه اتومبیلتون بیشتر از اونچه کارخانه سازنده براش در نظر گرفته کارایی داشته باشه مجبورید برخی قسمتهاشو تغییر بدین (یا بهینه کنید).
در اورکلاکینگ هم تقریبا چنین کاری انجام میشه. یعنی با اعمال تغییرات در ولتاژها، فرکانسها و یا حتی قطعات نصب شده بر روی برد (Voltmodding) به انجام تغییراتی در اون قطعه میپردازید که نتیجه اون افزایش کارایی هست.
حالا ما به یک راننده حرفه ای که میخواد با یک ماشین در مسابقات مهمی شرکت کنه قاعدتا یک ماشین سطح پایین معرفی نمیکنیم. ماشینی را معرفی میکنیم که آپشنهای مورد نیاز و ظرفیتهای خوبی برای اعمال تغییرات لازم داشته باشه. اما به یک راننده که میخواد تازه وارد این عرصه بشه یک ماشین ارزونتر پیشنهاد میدیم که اگر هم موفق نشد حداقل ضرر را متحمل بشه.
امیدوارم توضیحاتم به اندازه کافی ساده بوده باشه.
باتشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks