یعنی بازی ها نمیتونن از قابلیت چند نخی استفاده کنن؟
من چند روز پیش هم سئوال پرسیده بودم که آیا نرم افزار ویژال استودیو هم همینطوره؟ آخه تفاوت کارایی بین پردازنده های 4150 با 4460 توی ویژال استودیو خیلی زیاده (به راحتی 2 برابر ازش بهتره) و اگه درسته ، یعنی کمپانی بزرگ مایکروسافت نمیتونه از تکنولوژی چند نخی استتفاده کنه؟ اگه درست فهمیده باشم نرم افزارها و زبان های برنامه نویسی نمیتونن از چند نخی استفاده کنن . حالا دقیق نمیدونم . آیا این درسته؟
و اینکه کلا چند نخی به درد نرم افزارهای گرافیکی میخوره مثل میکس و مونتاژ و 3 بعدی میخوره مثل پری و افتر و پاور دایرکتور و سینما 4 دی و ... . این حرف درسته؟
البته تجربه ی شخصی مه و شاید علمی نباشه . درسته؟
Bookmarks