مهدی کی بید ؟!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali16437 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
===
من هر چی میگردم تمام لینکها مشکل دارند متاسفانه ...
Administrator
مهدی کی بید ؟!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali16437 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
===
من هر چی میگردم تمام لینکها مشکل دارند متاسفانه ...
کاربر شهرسختافزار
مهراد جان واقعا ببخشید این اسم رو اینقدر تكرار كردم دیگه ملكه شده اتوماتیك خودش مینویسه.
شما ببخشید.
سال نو هم به شما و همه دوستان مبارك باد.
कभी हार
عزیزم من کامل متوجه نشدم لینک ها مشکل داشتند یا خود درایور ها اما این ها را تست کنید :
http://www.driverstock.com/Chaintech...928/index.html
باتشکر شهریار
آخرین ویرایش توسط Shahryar در تاریخ 21-03-07 انجام شده است علت: اشتباه بودن لینک ها
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Administrator
شهریار جان اینا که گذاشتی فکر کنم برای مدل 9pjl3 هست نه 9pjl2
البته خودت هم یه تستی بکن ...
سپاس
کاربر شهرسختافزار
شهریار عزیز ممنونم .
ولی این که نوشته Chaintech 9EJL2 APOGEE for 9x/Me/NT4/2K/XP Only Driver
نه 9pjl2
من هم هر چی پیدا کردم دانلود نمیشود فکر کنم چون سایت اصلی ابدیت بایوسشو بر داشته بقیه لینکها هم به مشکل خوردنندالبته این نظر من شاید هم اشتباه باشه.
من یک فایل از لینک زیر گرفتم که نوشته Chipset ولی هیچ اسمی از بایوس نبرده
http://www.chaintech.com.tw/eng/a41_...pro&mk=117&sk=
कभी हार
آخه عزیزم درایوری که مهراد جان دادند ماله 9pjl2 بود . اما اگه خوب اون با لینک اصلی کار نکرده پس مطمئن باش شما مدل را درست ندادید یا درصد بسیار پایینی سایت رسمی خراب انتشار داده که معمولا این طور نیست .
برای همین من احتمال دادم شما پسوند و یا مدل دیگری را دارید که یادتون رفته گفته باشید برای همین این را معرفی کردم .
شما این نرم افزار را دانلود کن و بگذار یه سرچ بکنه و اطلاعات دقیقش را بگیر و یا ببین خودش پیدا میکنه یا نه :
http://shahrsakhtafzar.persiangig.co...rDetective.msi
قربانت شهریار
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
نمیدونم ممكن حق با شما باشه ولی توی صفحه اول كه سخت افزار رو میشناسه اینطور نوشته9pjl2
بدونه هیچ پسوند و پیش وندی ولی توی دفترچه مادربرد جلوی MODEL NO: CT-9PJL2
شاید به این اسم هم باشه
Intel Socket478
intel 865PE+ICH5
ATX Motherboard
بابت نرم افزار ممنونم
دانلود کردم ببینم چی کار میشه کرد نتیجه روهم میگم.
कभी हार
ببین سعی کن با اون نرم افزار دقیق مشخصاتش را بگیری .
ببین این نیست ادامش : A865pe
ممنون
شهریار
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
شهریار عزیز یك نگاه به این عكس بنداز .
این قطعات رو شناخته البته ابدیت هم كردم.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
با سلام بایوس مادربرد matrix A2 رو می خواستم . قبلا یکی از دوستان یه پست برای درخواستش داده بود . من تو سایتش مادربردی با این اسم پیدا نکردم ولی تو سی دی مادر برد این اسمشه . اگه میشه لطف کنید کمک کنید.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks