ببنید بخش عظم لارابی Ray Tracing اما بخش دوم دیگش که یک معاری جدید این که متن زیر بخوانید .
البته اینم اضافه کنم که لارابی چند هسته X86 داره این خیلی مهم برای اینکه هر برنامه و سیستم عاملی روش قابل اجراست !!عمل رندر در لارابی با تقسیم صحنهها به قطعات موزاییكی صورت میگیرد و یك اصل مهارتی است كه در گذشته با خانواده كارتهای گرافیكی كایرو (Kyro ) كه عمری كوتاه داشتند، بهخوبی نتیجه داده است. از نظر آسانی تداوم و توسعه و ارتقا، نرمافزار رندركننده آن قابلیت انطباق بیشتری از آنچه كه از سختافزارهای امروزیمتصور است، را داراست، اما متاسفانه اطلاعات و دانش كمی از آن در ارتباطبا بازیهای رایانهای در دست است.
دو مورد دیگه هم این که اینتل حتی اینده نگری کرده کلا معماری اینتل به اینجا ختم نمیشه این معماری بعد ها قرار بروری پروسه های خودش مجتمع و یا قرار بگیره که اولین نسل هم پردازنده های Sandy Bridge بعد ها هم در دسته پروسهای Haswell قرار میگره که کل این پروسه ها با نام microarchitecture نامیده میشه .
مورد بعدی هم توان لارابی تا الان لارابی 2teraflops در ازمایش جواب داده که مدل با 25 هسته ایش بوده
که تقریبا با کارت های GTX 285 یکی






پاسخ با نقل قول
Bookmarks