مدل مانیتور من Flatron E 1940 هست // با توضیحات شما به 3870k+A75 Extreme6 راضی شده ام// به نظرتان همین الان بخرم یا قیمت ها پایین میاد ؟// قفط من نتونستم این مادربورد رو برای خرید اینترنتی پیدا کنم و قیمتش رو هم نمیدونم شما گفتید 300 تومن هر موقع وقت کردید راهنمایی ام کنید // 3870K هم در سایت تک مکث 335 تومن هست قیمتش خوبه؟ http://www.takmax.com/amd-a-series-apu-a8-3870k.html //بعدا میتوانم سی پی یو را ارتقا بدهم چون برای سوکت fm1 پردازنده های محدودی هستند؟ // حالا یه هارد 500 و رم 4 گیگ برام معرفی کنید// یه پاور ضعیف در خانه دارم یک پاور معمولی هم معرفی کنید // کارت گرافیک هم که بعد ها خواهم خرید اگر وقت کردید یه کارت گرافیک متوسط به بالا هم معرفی کنید بعد ها دیگه مزاحم نشم ////// واقعا از راهنمایی تان تشکر میکنم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks