به نظر من متاسفانه دارند معطل میکنند . ماسفت اگر به مشکل بخورد . باعث اتصال کوتاه و شورتی روی مادربرد میشه . اصل سیستم سوئیچ نمیشه .
*MoJtAbA* (03-08-14), hanijafari (02-08-14), Morteza.m1371 (02-08-14), nima_hl (02-08-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks