سلام
درسته ، الان که نگاه کردم متوجه شدم بجای پردازنده کوآد کور ایشون ، سری E رو توی بنچمارک انتخاب کردم ، ممنون از بابت اشاره و توجه ـی که کردی .مهرداد جان شما به جای Q8300 پردازنده 2هسته ای E8300 را مقایسه کردی .
منم با آقا نیما موافقم .من فکر میکنم پردازشون را حدود 120-130 ازشون بخرن که با یکم هزینه میتونن i3 2100 بگیرن نظر دوستان چیه ؟
یک ساعت پیش 2100 رو توی تبریز 160 تومن خرید کردم . اگر پردازنده ی فعلی ایشون حدود 130 تومن فروخته بشه ، همونطور که گفتم با یک هزینه اندک یه سیستم به روز خواهند داشت.
موفق باشین .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks