برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arashman برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب من به شخصه تا حالا رمی نداشتم که مثلا 1066 باشه و توی بایوس هم 1066 بشناسه بیشتر از 800 نشون بده اون هم به خاطر حالت استوک یا پایه هست بنده رم هایی که دارم روی این مادربورد corssair dominator هستش و تا کلاک 2200 اور شد روی همین مین dfi تست کردم
مشکل بایوس هم که می فرمایید برای اورکلاک ها هستش چون تا 250 BCLK بیشتر نداره و خوب هنوز میکرو کد های سی پی یو D0 در این بورد اپدیت نشدن و هیچ ربطی به دیگر مسائل نداره :دی
اما در مورد هارد ssd این هار ها از سرعت read و write بالای برخوردارند چنانچه شما می خواهید 1 هارد 300 gb رو تهیه کنید دو هارد 146 تهیه کنید و در حالت raid 0 سرعت write نزدیک به نیم گیگ در ثانیه می رسه البته این مخصوص یک نوع هارد ocz هست و در حالت معموای شما سرعتی نزدیک به 280 - 400 مگ بر ثانیه دارید !!!!!
کدوم هارد اسکازی با دمای وحشتناکی که دارند یک همچین بازدهی می تونن داشته باشن
راستی سی پی یو رو 920 هم بگیری تفاوت نمی کنه همشون دارای یک معماری هستند و تنها تفاوتشون بستن لایه ها هستش شما به راحتی با یک کولینگ خوب بدون ولتاژ می تونید سی پی یو رو تا 3200 اور کلاک کنید پس شاید نیازی به هزینه های بالا تر نباشه اما باز هم بتون پیشنهاد می دم که رم رو بیشتر از 1866 ور ندارید چون به راحتی با یک edit کردن می تونید همیشه روی 2000 کار کنه و شاید دیگه نیازی به هزینه کردن اضافه نداشته باشید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks