برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط distur برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهندس . برادر من . چرا برای خودت همینجوری تفسیر می کنی آخه ؟! خودت رو بیچاره می کنی ! برادر من ، من گفتم سالی یک نسل حداقل داره اینتل میده بیرون توی پست های قبلیم بعد شما سه سال دیگه بری مدل الآن رو بخری ؟!!! عجبا ! عزیز من همین یک ماه آینده قراره نسل جدید معرفی بشه از خانواده سوکت 2011 جدید سوکت LGA2011-3 ! چیپ X99 میخواد معرفی بشه و پردازنده های Haswell-E با حافظه های DDR4 قراره بیان ! شما سه سال دیگه میخواین دنبال پردازنده 3.5 میلیونی الآن باشید ؟!!! یه کم منطقی فکر کنید برادر من .
شما کل بودجتون رو اعلام کنید دوستان بهترین سیستم حال حاضر و به روز رو بهتون معرفی می کنند !






پاسخ با نقل قول

Bookmarks