*MoJtAbA* (16-06-14), Hessam II (16-06-14), محمد حسین اسدزاده (16-06-14)
کاربر شهرسختافزار
780ti چون جدیدتره ساپورت نرم افزاریش و ... بهتره و امکانش هست با بازی های جدیدتر سازگارتر باشه
*MoJtAbA* (16-06-14), Hessam II (16-06-14), محمد حسین اسدزاده (16-06-14)
کاربر شهرسختافزار
برای من از لحاظ قدرت مهمه نه جدیدی و خنکی
کاربر شهرسختافزار
تو کرایسیس 3 که فقط 690 یک فریم بیشتر داده حالا بقیه بنچ ماکارو خودتون سرچ کنید ببینید
در کل تو مشخصات هم تعداد واحد rop و پهنای باند و فرکانس پایه و...690 کمی بالاتره
اما نمیارزه 300 دلار بیشتر بدی 690 بگیری...بازم میگم 780ti برای رزولوشن شما خیلی زیاده در اصل 780ti برای رزولوشن 2k ساخته شده
حالا بازم میل خودتونه
*MoJtAbA* (16-06-14), Hessam II (16-06-14), محمد حسین اسدزاده (16-06-14)
عضو VIP شهرسختافزار
جناب اسد زادهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by محمد حسین اسدزاده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زمانی که شما در حال بازی کردن هستید رزولیشن مانیتور شما مشخص میکند که چه گرافیکی لازم دارید
گرافیک های بسیار قوی برای بازی کردن در رزولیشن 4k یا استفاده از 3 مونیتور (full hd) مناسب هستند
اگر این گرافیک کارتها را برای مانیتور hd یا حتی کمتر استفاده نمائید فقط پول خود را دور ریخته اید
با رزولیشن پائین و گرافیک قدرتمند یا شما از مثلا 20-30 درصد قدرت گرافیک استفاده میکنید یا فریمهای ساخته شده توسط گرافیک کارت توسط نمایشگر به نمایش در نخواهند آمد ( بسته به نوع طراحی بازی )
Last edited by nima_hl; 16-06-14 at 08:58.
*MoJtAbA* (16-06-14), AMD>INTEL (16-06-14), ehsan1377 (16-06-14), Hessam II (16-06-14), life24 (16-06-14), mehrdad_ab (16-06-14), SajjadKhati (17-06-14), SOHR@B (16-06-14), محمد حسین اسدزاده (16-06-14), علی حسنی (16-06-14)
کاربر شهرسختافزار
الان بهترین کارت برای بازی چیه
کاربر شهرسختافزار
R9 295X2...... برای رزولوشن 4k جواب میده
Last edited by ehsan1377; 16-06-14 at 13:01.
عضو VIP شهرسختافزار
برای یک مانیتور با رزولیشن فول hd یدونه 770 یا 280 کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by محمد حسین اسدزاده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (16-06-14), ehsan1377 (16-06-14), SajjadKhati (17-06-14)
کاربر شهرسختافزار
میشه یه سیستم قوی با gtx 690معرفی کنید
این همه دوستان بهتون مشاوره دادن، جسارتاً گِل لگد می کردن؟!!! شما دوباره رفتی رو خونه ی اول که...!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by محمد حسین اسدزاده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ظاهراً اصلاً خریدار نیستین و فقط وقت مشاورین رو میخواین بگیرین!!
ehsan1377 (17-06-14)
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان مخصوصا آقا حسام من سیستم گرفتم ولی کارت گرافیک نگرفتم اگه میشه از بین این کارت ها برای بازی روی رزولوشن 1920*1080 یه دونه انتخاب کنید مشکل مالی ندارم و بهترین رو پیشنهاد بدید
gtx 690 من خودم از این خوشم اومده
titan black
titan
7990
780ti
|
|
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks