وارد بایوس میشید و در قسمت بوت روی dvd writer دستگاه قرار میدید . اگر تا به حال ویندوز را نصب نکردید پیشنهاد میکنم از کسی که مهارت کافی داره کمک بگیرید .
عزیز ویندوز چندین بار نصب کردم اما اینکه سیستم داس باشه و سیستم عامل روش نباشه اولین بارم هست که همون مراحل اولیش مشکل هست. به مراحل نصب و پارتیشن بندی برسم تمومه دیگه میدونم بقیشو.
واسه همین از تجربه شما میخوام استفاده کنم.