سلام.ویندوز 8.1 بریز.ویندوز 10 تا ssd نباشه خیلی بد کار میکنه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esmaeilshabani75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام.ویندوز 8.1 بریز.ویندوز 10 تا ssd نباشه خیلی بد کار میکنه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esmaeilshabani75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks