>>> بدون مقدمه برم سر اصل سوالم :
مي خوام بدونم چه طور ميشه با استفاده از يك لب تاپ و يك موبايل به اينترنت وصل شد ؟؟؟
ميدونم كه شدنيه ولي نميدونم چه طوريه ؟؟!؟؟
لطفا كامل توضيح دهيد ...
با تشكر Security
>>> بدون مقدمه برم سر اصل سوالم :
مي خوام بدونم چه طور ميشه با استفاده از يك لب تاپ و يك موبايل به اينترنت وصل شد ؟؟؟
ميدونم كه شدنيه ولي نميدونم چه طوريه ؟؟!؟؟
لطفا كامل توضيح دهيد ...
با تشكر Security
" کاربر محترم اخبار و اطلاعیه های مهم انجمن و سایت شهر سخت افزار در اینجا دنبال کنید"
| آپلود سنتر عكس | قوانين انجمن | شهرسخت افزار|
شما میخواید از کدوم یک از روشهای اتصال به اینترنت استفاده کنید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SECURITY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
GPRS؟ GSM؟ Edge؟ 3G؟
کاربر شهرسختافزار
آقا فرشید اگه میشه و زحمتی نیست یه توضیح کوچیک در مورد اینایی که گفتین (GPRS؟ GSM؟ Edge؟ 3G) بدین .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Farshid برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تشکر میکنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
GRRS: یه روش اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت. که فعلا فقط ایرانسل این سرویس را داره و Class 10 آن تا 32 - 48 kbps سرعت داره و از Data خط استفاده میکنه. مثل ADSLبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط F A R I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Edge: اتصال به اینترنت با سیم کارت. ایرانسل فقط داره. Class 10 تا 236.8 kbps سرعت داره و از Data خط استفاده میکنه. مثل ADSL
GSM: اتصال به اینترنت با سیم کارت و با استفاده از برقراری تماس. مثل Dial up. و شرکت ارتباطات سیار هم این سرویس را ارائه میده. و هزینه ثابتش 10000 در ماه و هزینه تماس معادل مکالمه.
deldadeh (07-12-07), Mehdi_Full (17-07-07), Security (17-07-07)
کاربر شهرسختافزار
GSMبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Farshid برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از کارت ایران سل
کاربر شهرسختافزار
با سلام، اگه میشه روش Gsm برای همراه اول هم توضیح دهید.
کاربر شهرسختافزار
سلام بحث خیلی جالبیه
منم میخواستم بدونم که چطوری میشه با تلفن خونه و یه لب تاپ به اینترنت وصل شد ؟
آیا از طریق مودم مثل یک کامپیوتر خونگی هست یا جور دیگه ؟
با تلفن خونه که کاری نداره. یه مودم Dial up میخری 7000 تومان و کارت اینترنت هم میگیری 1500 تومان و کانکت میشی.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط F A R I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
خوب چطور ميشه وصل شد
اينا را که ميدونستيم :d
ممنون ميشم اگه دقيق بگيد
من ايران سل دارم
چطوري با Gprs وصل شم
با تشکر
حق آب و گل داره
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks