سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AtrafNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من یک نرم افزار دارم که به دلایلی دوست ندارم اسمش رو بگم
این نرم افزار فقط روی ویندوز 7 و 32 بیت کار می کنه و چون من کار کردن با اون رو کامل بلد هستم نمی تونم از نرم افزارهای جدید استفاده کنم جالب این هست که من ویندوز 10 و 32 بیت رو نصب کردم اما روی اون هم کار نمی کنه
به همین خاطر من محدود به استفاده از 3.5 گیگ رم و ویندوز 7 هستم و نمی تونم سیستم جدید بخرم
به نظر شما چطور می شه یک درایور برای سیستم عامل 64 بیت نوست البته من تو نمایشگاه کتاب یک کتاب آموزش زبان اسمبلی خریدم که خودم بنویسم و تا فصل دوم همه چی خوب پیش می رفت اما دیگه دیدم نمی تونم یاد بگیرم یعنی کار من نیست
به نظر شما ما تو ایران کسی یا موسسه ای رو داریم که بتونه درایور نرم افزاری برای ویندوز 64 بیت بنویسه
****
چون شما ویندوز 10 رو داری اگه وقت داشتی یک تاپیکی بزن و این آموزش ها رو تصویری قرار بده مثل disable کردن نرم افزارهای پیش فرضی که استفاده ای ندارن
مثلا یکی از مشکلات من تو ویندوز 10 این بود که هر عکس رو باز می کردم دیگه مثل ویندوز 7 اون عکس نشون داده نمی شد و یک پنجره جدید می اومد که اصلا باهاش حال نکردم و نمی دونم که تو نسخه جدید این برطرف شده یا نه





پاسخ با نقل قول
Bookmarks