ممنون
میگم فیلمم 25 فریم هه.
موقع تبدیل با hand break ، به قسمت های پرتحرک فیلم که میرسه ، یه کم ریپ و سو سو میزنه . توی پاور دایرکتور که این اتفاق میافتاد ، با اونکه فیلم مبدا ام 25 فریم بود ولی توی پاور دایرکتور 30 فریم که رندر میگرفتم ، درست میشد ولی توی هندبریک با رندر 30 فریم هم درست نمیشه . روشی دیگه ای برای درست کردنش نیست؟
تویپاوردایرکتورکه
توی پاور دایرکتور ، وقتی 30 فریم رندر میگرفتم ، حجمش بیشتر از 25 فریم میشد ولی توی هندبریک ، 25 فریم با 30 فریم ، دقیق هم حجم درمیان






پاسخ با نقل قول
Bookmarks