پس یک ترا رو پارتیشم بندی کنیم و روی یکی از درایو هایجدید نصب کنیم ویندوز رو؟ کاری با 16 نداشته باشیم؟
کاربر شهرسختافزار
پس یک ترا رو پارتیشم بندی کنیم و روی یکی از درایو هایجدید نصب کنیم ویندوز رو؟ کاری با 16 نداشته باشیم؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks