پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
سلام بر دوستان(منو دوا نکنید بعدا میگم چه مرگم شده... :دی)
می گم عزیزان ما که بیننده هستیم باید از کجا این هنر عزیزان رو باید ببینیم؟!
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
سلام این بار سوممه که یوزر میسازم ... چرا هر وقت میخوام وارد بشم دیگه پسوردمو قبول نمیکنه ؟ هر بار هم که درخواست میدم پسورد جدید نمیده ؟ کلافه شدم به خدا . این یوزر جدید من به اسم و فامیل خودمه.
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
نقل قول:
سلام بر دوستان(منو دوا نکنید بعدا میگم چه مرگم شده... :دی)
می گم عزیزان ما که بیننده هستیم باید از کجا این هنر عزیزان رو باید ببینیم؟!
هر چی عکس کمتر شبیه عکس باشه هنر بیشتره دیگه!! D: یکی لطف کنه این من گفتمو ترجمه کنه شاید خودم هم بفهمم چی میگم!! :D(البته انظار از کسی ندارم کسی بفهمه چی گفتم چون خودم هم نفهمیدم دیگه)
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
می بخشید کی نتایج اعلام میشه ؟؟؟
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
نقل قول:
سلام بر دوستان(منو دوا نکنید بعدا میگم چه مرگم شده... :دی)
می گم عزیزان ما که بیننده هستیم باید از کجا این هنر عزیزان رو باید ببینیم؟!
درود ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] میتونید ببینید
نقل قول:
سلام این بار سوممه که یوزر میسازم ... چرا هر وقت میخوام وارد بشم دیگه پسوردمو قبول نمیکنه ؟ هر بار هم که درخواست میدم پسورد جدید نمیده ؟ کلافه شدم به خدا . این یوزر جدید من به اسم و فامیل خودمه.
پیگیری خواهد شد ...
نقل قول:
می بخشید کی نتایج اعلام میشه ؟؟؟
بزودی ...
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
درود و تبریک مجدد سال نو خدمت تمامی کاربران محترم مجموعه شهرسخت افزار و پی سی نتورک خصوصا شرکت کنندگان عزیز مسابقه عکس و عکاسی
تایم مسابقه تمام شد ...
زمان اعلام نتایج برگزیده ها به زودی در همین تاپیک اعلام میشود
موفق باشید :give_rose:
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
اطلاعیه :
بنا به درخواست برخی شرکت کنندگان
تنها تا 24 ساعت دیگر عزیزان فرصت دارند تا 3 عکس منتخب خودشون رو تغییر داده یا تکمیل نمایند ...
اون دسته از عزیزانی هم که تابحال exif یا thumbnails رو قرار ندادند هر چه زودتر نواقص رو برطرف کنند ...
پس از مهلت تعیین شده انجمن به کل قفل و بررسی خواهد شد ...
:give_rose::give_rose::give_rose:
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
امیدوارم این دفعه آخرش باشه که تمدید میشه :دی
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
مدیران دلشون نمیاد مسابقه رو ببندن... :دی
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
متوجه نشدید دوستان !
مسابقه تموم شده ، صرفاً جهت تکمیل EXIF و یا انتخاب عکس های برتر فرصت دارید و حق اضافه کردن عکس جدید وجود نداره .
شاد باشید