Re: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
سلام من سه عکس فرستادم
میشه توضیح بدین شما از کجا میفهمید که عکس رو چه کسی فرستاده ؟
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
میشه بپرسم اطلاعات EXIF به چه کار میاد وقتی به راحتی میشه اونو با نرم افزارهای گوناگون دستکاری کرد ؟
مثلا :
ٍ EXIF wMarker
EXIF pilot
PhotoInfoEx
ExifPro
EXIF Farm
EXIF Viewer
PhotoMe
Opanda Powerexif
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
بر پایه اعتماد استواره این مسابقه...
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
نقل قول:
سلام من سه عکس فرستادم
میشه توضیح بدین شما از کجا میفهمید که عکس رو چه کسی فرستاده ؟
نقل قول:
میشه بپرسم اطلاعات EXIF به چه کار میاد وقتی به راحتی میشه اونو با نرم افزارهای گوناگون دستکاری کرد ؟
مثلا :
ٍ EXIF wMarker
EXIF pilot
PhotoInfoEx
ExifPro
EXIF Farm
EXIF Viewer
PhotoMe
Opanda Powerexif
ببینید دوستان ... از آنجایی که این اولین مسابقه عکاسی در پی سی نتورک و شهرسخت افزار هست سعی بر آن شده که تا حد امکان قوانین و موضوع مسابقه ساده در نظر گرفته بشه که عموم بتونند شرکت کنند ... ما مسابقه رو فقط برای افراد خاصی در نظر نگرفتیم ... بلکه برای عموم حالا یکی دوربین دیجیتالی 2 میلیونی داره ... یکی گوشی موبایل 100 هزار تومانی !!! ملاک ما هم تنها کیفیت بالای تصویر نیست ... بلکه خلاقیت و نواوری و پشتکار و زوایای عکس و همچنین موقعیت آن هست ... البته و 100 البته که کیفیت و شفافیت عکس نیز بی تاثیر نخواهد بود ...
مورد بعدی اینکه همونطور که رامین خان عرض کرد بر پایه اعتماد و وجدان شخص استواره !!! دیگه اگر کسی بخواد کم لطفی کنه و عکسها رو دستکاری کنه و یا با چند تا یوزر مختلف عکسها رو ارسال کنه اون دیگه به شخصیت فرد برمیگرده و نیز پایمال کردن حق دوستان ...
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
به درخواست چند تن از دوستان مسابقه تا 20 فروردین تمدید شد
فقط تا ساعت 24 .. بیستم فروردین
دقت داشته باشید که به هیچ عنوان دیگه تایم مسابقه تمدید نخواهد شد
و نیز آثار ارسالی بعد از این تاریخ و ساعت مورد قبول واقع نیست
شاد و موفق و تندرست باشید :give_rose:
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
کاربران برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] و برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] و برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] دقت کنید شما میبایستی 3 عکس منتخب خودتون رو در پست آخر همراه با EXIF قرار بدید ...
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
بله وحید جان ولی من هنوز عکس دارم که قرار بدم بعد از بین اونها یکی رو انتخاب میکنم ایشالله
متشکرم
پاسخ: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
چشم قربان ! 3 عکس به همراه اگزیف در پست آخر قرار خواهیم داد ! :wink:
Re: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
میشه بگید چرا نباید از فوتوشاپ استفاده کرد ؟
من تو مسابقات حرفه ای تر هم شرکت کردم هیچ کدوم فوتوشاپ رو ممنوع نکردن
فقط نباید در اصل عکس دست برد همین
من عکسام رو آپلود کردم با فوتوشاپ هم روش یه کم کار کردم اگه واقعا نمیشه عکسام رو بزارم بگید
یه فکر دیگه کنم مرسی : )
پاسخ: Re: فراخوان مـسابـقـه نـوروزی بـا مـوضـوع عـکـاسـی (شرکت برای عموم آزاد است)
نقل قول:
میشه بگید چرا نباید از فوتوشاپ استفاده کرد ؟
من تو مسابقات حرفه ای تر هم شرکت کردم هیچ کدوم فوتوشاپ رو ممنوع نکردن
فقط نباید در اصل عکس دست برد همین
من عکسام رو آپلود کردم با فوتوشاپ هم روش یه کم کار کردم اگه واقعا نمیشه عکسام رو بزارم بگید
یه فکر دیگه کنم مرسی : )
به اجازه از مدیران
نگاه کنید این مسابقه بر پایه مسابقه زیبا ترین عکس های ممکن گرفته شده با دوربین بود شما می تونید یک عکس معمولی بگیرید و با دوربین انقدر بالا و پایینش بکنید که عکس تبدیل بشه به یک سوپر عکس
شما می تونید با استفاده از فوتوشاپ طیف عکس ها رو تغییر بدید و این کار به منزله تغییر عکس هست پس این دیگه به شخصیت شما باز می گرده که ایا عکس رو تغییر بدید یا خیر و این اعتماد هست که در این مسابقات وسط قرار می گیره
جایزه این مسابقه تنها یک هدیه کوچک هست برای اینکه به عنوان یک خاطره برای ما ها پا بر جا بمونه نه اینکه شرکت در مسابقه باشه فقط برای برنده شدن خوب در صورتی هم که کسی برنده بشه باید بش تبریک گفت
بعدش هم مسابقه حرفه ای که می گید باید افراد حرفه ای با دوربین های حرفه ای شرکت کنند شما تمامی شرکت کننده هایی که شرکت کردند رو سر جمع بزنید دوربین بالا تر از 2 میلیون تومان پیدا نمی کنید :دی و هیچ کسی رعایت یک سری قوانین رو نکرده اکثر دوستان در حالت Auto با دوربین های خودشون عکس گرفتند پس در حد مسابقه ای که برگزار شده فوق العاده هست و جا داره از مدیران عزیز تشکر کرد و امید وارم همینطوری که الان دوستان عکس های خودشون رو به اشتراک گذاشتند بعدا هم در تاپیک های مربوط عکس های خودشون رو به اشتراک با ما بگزارند
موفق باشید
SSA MEMBER