سلام . دوستان کسی هست بدونه این مشکل در صفحه جستجو کروم رو چجوری میشه برطرف کرد .زبان فارسی هست ولی از سمت چپ نمایش میده . قبلش بگم زبان کروم را فارسی کردم و چند بار هم حذف و دوباره نصبش کردم .قبل از ورود به پروفایلم درست کار میکنه ولی وقتی همگام سازی کروم را روشن میکنم دوباره اینجوری میشه.
سلام

من عادت ندارم که زبان رو فارسی کنم و تب ها از راست به چپ باشن ولی برای حل مشکل، شما روی علامت 3 نقطه در سمت چپ بالا کلیک کن و بعد برو توی settings و طبق عکسی که برات قرار میدم این لینک رو وارد کن از راست به چپ می شه. شایدم لازم بشه زبان رو انگلیسی کنی و شاید هم نیازی نباشه

کد:
https://www.google.com/?hl=fa
a1.jpg