Computex (31-08-10), Extreme (31-08-10), Labyrinth (31-08-10), M A H R A D (31-08-10), PUMAOC (31-08-10)
يك گزارش از آواژنگ
http://www.avajang.com/news/1389/goo...ence/index.asp
Computex (31-08-10), Extreme (31-08-10), Labyrinth (31-08-10), M A H R A D (31-08-10), PUMAOC (31-08-10)
HWBOT SSA Member
ایول ایول چه عکسای جالبی بود :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید من از اهواز این عکسا رو نگاه کردم کلی خندم گرفت (خوشحال شدم)و احساس کردم اونجامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید مطمئنم به دوستان هم خیلی خوش گذشته برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید .
پیام های من به اونا :دی
سیاوش چه تیپی زدی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وحید دستم بت نرسهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به شهریارم که چیزی نمی تونم بگم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید .
آرمانم که خم شده سرش به سقف گیر نکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید .ما شا الله
نمیای جان هم که نیشش تا آخر بازه یه جایزه ی توپل و مپل بش دادن! ( جای من خایبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ).
برای دیدن عکسای بیشتر کیلک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظرتون عکس زیر کیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید : ( خیلی شبیه قای کشاورز هست که تو الکامپ دیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط PUMAOC در تاریخ 31-08-10 انجام شده است
عضو VIP شهرسختافزار
دقت کنید تو همه عکسا سیاوش سرش پایینه :دی حتما فکر میکنید سر بزیره بچه !
از اون اول که رفت بالا شروع کرد اس ام اس بازی :دی .
ولی همه چیز عالی بود و خیلی خوش گذشت جای همه دوستان خالی بود .
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
27 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 27 میهمان)
Bookmarks